Progering II

3.-4. klassi õpilastele

Toimumisaeg:

Toimumiskoht:

Ringijuhid: 

Tegevused huviringis:

  1. Programmeerimise põhitõdede õppimine läbi mängude, töölehtede, animatsioonide ning ise arvutimängude loomise
  2. Lihtsamate animatsioonide loomine kasutades  Scratch-i
  3. Lihtsamate arvutimängude loomine kasutades programmi Kodu Game Lab
 

Õpilane õpib huviringis programmeerimise põhitõdesid, milleks on:

  • Tõene ja väär
  • Tegevuse ja tagajärje seos
  • Kui-siis tingimuslause
  • Määratud kordused
  • Alamprogrammid ja funktsioonid
 

Huviringis arendatakse loovust ja loogilist mõtlemist. Õpilased loovad animatsioone ning programmeerivad oma enda arvutimänge nii individuaalselt kui ka koostöös.

 

Vabad töökohad:

Huviringi juhendaja

Personalijuht

Kontakt 

Eero Ääremaa – tegevjuht

551 6310

eero@koodiklubi.org


KoodiKlubi OÜ

Aadress: Kasvu 6-1, Tallinn

Reg. nr. 14609957