Progering I

1.-2. klassi õpilastele

Toimumisaeg:

Toimumiskoht:

Ringijuhid: 

Tegevused huviringis:

  1. programmeerimise põhitõdede õppimine läbi mängude, töölehtede, animatsioonide ning ise arvutimängude loomise
  2. lihtsamate animatsioonide loomine kasutades ScratchJr iPadi rakendust
  3. lihtsamate arvutimängude loomine kasutades programmi Kodu Game Lab
 

Õpilane õpib huviringis programmeerimise põhitõdesid, milleks on:

  • Tõene ja väär
  • Tegevuse ja tagajärje seos
  • Kui-siis tingimuslause
  • Määratud kordused
 

Huviringis arendatakse loovust ja loogilist mõtlemist. Õpilased loovad animatsioone ning programmeerivad oma enda arvutimänge nii individuaalselt kui ka koostöös.

 

Vabad töökohad:

Huviringi juhendaja

Personalijuht

Kontakt 

Eero Ääremaa – tegevjuht

551 6310

eero@koodiklubi.org


KoodiKlubi OÜ

Aadress: Kasvu 6-1, Tallinn

Reg. nr. 14609957